24 Mars.

Söndag, söndagsångest.
Jag har iaf njutit till max denna helgen, av att vara ledig, ligga och dra mig i sängen, chilla osv.
blir ju en "kort" vecka som kommer, lite långledigt, åka hem över påsk osv. äta jansson. 

kollat klart säsong 2 av white collar också, guuuud. kan inte resterande säsonger komma ut nu?!
igår blev det tacos och kladdkaka, otroligt fint, kladdkakan blev inte så jävla kladdig dock :(

denna helgen har jag tänkt mycket på Santa Barbara och England. 
hur enkelt livet var, vilken fantastisk fin vardag man hade.
jag hade nog inte klarat av att sitta i SB en termin till, var rätt rastlös där på höstslutet.
Men att känna mig levande saknar jag, bara sticka till L.A över en helg.
eller sticka till London och se på fotboll över en helg.

idag ska jag göra mina final-val till hösten, högskolorna ska sökas! 
vi får se vart jag befinner mig om 6 månader! - 
 snart är det April - ÅH CANT WAIT!! VÅRMÅNAD. 
 
 
 
tagga mig själv på jobbet med fredagslappar på datorskärmen!!! 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Du har två säsonger kvar att se av WC, så fortsätta kolla bara! Det är ju bäst! Dock måste jag vänta till i höst innan säsong fem kommer, vet inte hur jag ska överleva.

2013-03-25 @ 04:35:40
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback