1 Mars.

det är nu Mars. nästa månad är det vårmånad. helt galet. åh, fint fint.
det enda jobbiga i livet är när liven i Candy Crush tar slut .. skitspel.

jag satt och funderade ett litet slag innan, sådär djup som man kan bli när stunderna väl faller sig in.
jag tänkte på Sofie och Nellie (ja tänka sig?) först slog det mig hur fina dom två är, och hur bra kontakt jag fått med de båda, sen slog de mig, om jag kommer får se Nellie växa upp? man vet ju inte? allt kan ju hända.
mellan mig och carl menar jag, då är ju inte sannolikheten att det blir som det är idag. 
det skrämmer mig, rätt så rejält faktiskt. - nog om det. sånt ska man inte tänka på för mycket.

imorgon är det helg, kanske inte spelar någon roll för mig, men vänner är ju lediga och det är fint.
imorgon blir en brudkväll, såna är fina. (egentligen blir det ju idag då klockan slagit över?) 

detta va mig ett trist inlägg, det får blir så med ibland.
haft en fantastisk kväll med bästaste, film, mys, gottigheter och skitsnack. - det avrunda vi av med. 

fikat från dagen, GOOTTTT!! 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Fortfarande besatt av Candy Crush alltså? Jag fastnade på någon jävla bana och klarade den inte på aslänge så då sluta jag spela. Haha.

Svar: förbövlen! jag är på bana 89 nu!!
ottosson

2013-03-01 @ 06:52:13
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du är för söt! Klart du ska få se henne växa upp! Vem ska annars lära henne tummen upp och sånt där annat viktigt?!

Svar: förhoppningsvis!!
ottosson

2013-03-01 @ 07:57:26
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback