tacccckkk.

älskar de där statusarna "dö migrän dö" .. "åh, har sån himla migrän".
nu har jag bara haft migrän en gång i mitt liv, då trodde jag på riktigt hjärnan skulle sprängas.
och allt jag ville göra var att kasta ut allting som lät och lös ur rummet så långt jag kunde, och borrade ner mig långt in under täcket med öronproppar, och den som öppnade käft hade fått sig en fet smäll.

Jag ville iaf inte ta bilder på mig och instagramma eller ladda upp om hur HEJDUDRANDES huvudvärk jag hade.
men det får väl för fanken vara någon måtta på uppmärksamheten folk behöver?! ELLER ELLER ELLER.

Hej, god natt, nu ska jag se nya die hard ..... vi får se, vi får se. lär säkert vara rätt kass.
jag tror brucceee dör och hans son "ta över" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback