JUNI!!!! Lovely.

Juni - en sommarmånad, någon mer som tänker på "Juni, Juli, Augusti" Med gyllene tider?
än av mina favoritlåtar när jag var liten, YNGRE kanske. - de ska ju förövrigt spela i Ronneby i sommar, men det orkar jag inte med, de är rätt dåliga these days. 

vad annars? det är varmt och soligt, finally. inte som i happaranda visst? "tropisk värme" jag har mina teorier, jorden vill blir av med all is där uppe, så de kan sköljas över oss sen som ett badkar och sluka oss? 
det kan ju såklart finnas andra teorier, som att de också behöver lite värme där uppe? så enkelt. 

som sagt, imorgon bär de av till Oslo, som jag längtar, ska bli så otroligt fint och mysigt.
glömmer ju dock att det är SÅ JÄVLANS DYRT I OSLO(!!!!) att bara en matbit gå väl på halva ens lön. 
men jag får väl leta mat på gatan, jag och sofie, som visst ska vara lika urfattig?

förövrigt har jag umgåts med mina grabbar (igen) jag har träffat mina tjejer, och nu ska jag in till sjukhuset och hälsa på (kompis med hemligt namn) som ligger inlagd, uuueehhh dessa sjukhus.
inte för att jag ska in och göra saker idag, men visst får man otäcka känslor? de luktar alltid så illa också.
och så är de alltid Solveig 89 år, sitter i rullstol och pratar med sig själv ... det är lite ... såja.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback