Hejdå Oslo.

Vilken jävla kväll.
vi mötte upp alla hemma hos Miranda, jocke kom dessutom hit med bilen också och festade lite med oss.
mitt i veckan? bara jag och miranda som inte hade något och göra, knut-olle kom, och resten av kallingefolket.
var väldigt trevligt iallafall, mycket galenskaper med dessa människor - jag och sofie somnade som stockar vid 2 sen, fick väcka damen nu och nu lagar hon pannkakor till mig, så fin! 

ska snart köra mot Göteborg hade jag tänkt, runt halv 1, kanske jag kan vara där runt 4, och möta upp Tess för middag! så himla fint. sen kör jag ner mot skåneland! en liten mini roadtrip, få sjunga hur högt jag vill osv.
Lovely, otroligt tråkigt och lämna alla fina här, Oslo och speciellt Sofie... nästan lite jobbigt. vill bara stanna! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback