ett urval av bilder.

vackra dagar i Landskrona, i solen i Blekinge.
i fredags blev de häng i kollon, hem till blekinge och fotboll med grabbarna på kvällen, sån sugmatch.
och igår fick jag visa vad Blekinge har och erbjuda för mannen! det gick relativt fort faktiskt. 

njutit av vädret mest hela veckan, imorgon är min sista lediga dag, så idag ska jag bara njuta med allt jag tycker om att göra, kolla film länge, vara uppe länge, osv - imorgon ska jag träffa Marrebarre igen för första gången sen USA, fika ska jag med göra, för det gör man på lediga dagar.
sen är klockan ställd 04:45 .... dags att tjäna pengar. (jobbar bara 6 dagar sen ledig 7 nu) hehe.
datum jag längtar till denna sommaren, är såklart midsommar, linköping, lite tosia, när man få högskolebeskedet, och andra småresor som är inplanerade :)
nu kommer en drös med bilder från Norge, från Skåne och från blekinge.



























 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback