26 Juni.

igår var det lön, imorgon är det lön. - det är fint. 
händer inte allt för mycket i livet, rätt uttråkad för tillfället. imorgon blir jag åtminstone ledig 4 dagar.
vilket betyder Kalmar, utgångar, myskvällar. har mycket planerat hela de dagarna. - Lovely. 

så hopplöst tråkigt var det här idag, det regnar dessutom. 
Sverige kom igen nu, fan vad du är ett tråkigt land, sommar? my ass. 
kan knappt nå över 18 grader, blåser tamigfan alltid, och solen skymta man max 2-3 timmar om dagen.

när jag pluggat färdigt (om jag pluggar) så ska jag ta mitt pick och pack och hitta jobb utomlands. 
- det är min dröm åtminstone, i ett varmt land. vi får se vart det bär hän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback