23 Juni.

Då vart man hemma från en avslappnad, mestadels solig och skön vecka i skåne. 
åkte från Lund vid halv 10, började jobba vid 2, och drog direkt till Sofie vid 22.
min dam är ju hemma från Oslo, så det var altanhäng hemma hos henne med gott folk. - hela veckan ser faktiskt lika dan, och jag kan inte klaga, altanhäng med goa människor på en fin sommarkväll?

endel av mig vill bara njuta av allt som sommaren erbjuder, med marknader, festivaler, jobbdagar, hängkvällar, utekvällar osv - och en annan del av mig vill bara de ska bli augusti, lägenhet klar, högskola klar. dra igång livet igen. - men jag älskar sommaren för mycket, så augusti kommer ju när den kommer, får njuta färdigt av de lilla Juni vi har kvar. 

Jag hör av mig när vi vet hur de blir om lägenheten, svaret ska komma denna veckan, sägs de, sånt kan man ju inte lita på dock, lets hope so though. 
 
 
 
 
 
 
min bror har dessutom fått sin sten också, heeeeeelt ok kan jag tycka! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jag pallar inte bilden på henne i solglasögongen!

Svar: haha den är ju king?!
ottosson

2013-06-24 @ 08:38:22
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback