19 Juni.

skåne bjuder på semester, ledighet, frihet, njutning till max.
igår var det alldeles perfekt väder, kvällen erbjud värme - sommar.
idag regna de, men inte hänga läpp för de, icke icke icke.

i måndags kollade vi på lägenheten vi helst ville ha. den kan blir alldeles perfekt om man få göra de till sitt eget.
enda enda enda problemet egentligen var väl att toan var LITE liten. men sånt orkar jag inte lägga ner tid på, faktiskt. hellre de andra tre rummen är bra med yta osv, känns som jag lär hänga mer där än på toa?
anyway - vi har tackat Ja, och kommer får svar nästa vecka. ni får helt enkelt hålla tummarna om den.
isåfall blir jag skåning i Augusti. - ska jag bara komma in på högskolan med. 

fått ännu mer kläder också, har man en Karl som jobbar på Fashion-sidor, så får man hem mycket gratis kläder.
och man få en hel drös med rabatter, igår kom han hem med en klänning, linne, plånbok och ringar. 
förra veckan var där två par jeans och skor. INTE klaga på förmånerna.

nu ska vi ta tag i dagen och snart blir de midsommar, midsommarkrans är viktigt för min del.
så ut och plocka blommor!! 

 
Kissvarmt vatten <3 fint det.

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback