17 months ago.

Detta skrev jag för sisådär 1 år och 5 månadersen.

"Landskrona, vem fan bor där? - jo tydligen en av den finaste vännen man kan gräva fram?
och vem kan ha så irriterande skånska och samtidigt vara full av liv hela tiden, och plocka fram sin seriössida när man ber om den! och jag har inte ens känt den här jävla Carl Löfgren i mer än 3 veckor."

Lite galet hur saker och ting "ending up" tillslut. 
vänskapen höll i 6 månader innan vi tog det ett steg till. snart har vi dessutom levt på distans i 7 månader.
fuck distans förresten, de suger en hel del. just saying that. 
(idag tycker jag inte att han ha jobbig skånska btw, t.om det har jag vant mig vid?)

Nu är jag ledig, tack gode gud, imorgon kilar jag till Kalmar, har en fin helg alla goooaaa människor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback