JULI.

lördagskvällen vart fin med tjejerna på puls, ... säga vad man vill om puls, men med 4-5 brudar slår inget fel.
fick också krama alvesved ett sista hejdå (trott det vart hejdå varje dag, men så lyckas vi få in en stund till)
Men nu blir de absolut inga mer mysdagar med tjejen, då hon faktiskt befinner sig i norge igen. 
nog för att jag aldrig tröttnat på damen, så kände jag lite i lördags "men kan hon aldrig sluta skratta?!?!?!?"
(nu skrattar hon nog också, och håller med) hehe, vänskap. ärlig vänskap.

det har börjat jobbas igen, haft homeland-maraton, planerat saker i vår lägenhet?
förstår ni de? vår lägenhet, låter bara rent efterbliven, men när vi får nycklarna och skrivit på kontraktet (denna veckan) så kommer de nog kännas mer och mer verkligt. 
nog för att vi får flytta in exakt om en månad, så jobbar ju jag fram till den 14e, så jag får komma efter det helt enkelt. 

annars är livet relativt trist igen, inte ens instagram uppdaterar jag? då kan ni ju förstår hur trist det är.
 
bild från när jag och sofia bakade negerbollar i veckan, men vi orkade inte rulla dom, eller hälla på kokos. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback