jävla idioter.

något jag inte kan förstår, inte för allt i världen.
är hur i helsicke kan man lämna ett barn eller ett djur i en bil i värmen?
hela tiden läser man, hundar som dött, senast idag var det ett litet barn som lämnats?

jag kanske kan förstår om man tänker "lämna hunden här 15 min och springer in i affären" KANSKE jag förstår det, jag hade aldrig gjort det men jag kan förstår. MEN man skulle ju ALDRIG i hela sitt liv säga "jag lämna ungen här i bilen och kilar in till affären 15 min?" om ungen är 2? ALDRIG i hela mitt liv jag kan förstår det, vad är det för föräldrar?! och nej, ni som har gjort det kan inte skylla på något, jag blir förbannad, vissa borde inte ha barn eller djur.

som den dansken som glömde sitt barn i bilen i 8 timmar när han var på jobb, förra året?
det är ingen jacka eller en låda du lagt i bilen liksom? utan sitt eget barn? man glömmer väl fanken inte ett barn.
och hundar som sitter i bilar i över 1 timma? det är ju varmt och bara sitta ute i solen en timma? 

FAN FÖR VISSA MÄNNISKOR! 
så nu har jag avreagerat mig lite, ska jag sova vidare! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback