en helt vanlig jäkla säng.

det här med kändisbloggar är fortfarande rätt underligt i min värld. - kändisar över huvudtaget är underligt.
att vissa människor lägger ner sådär otroligt oändligt med tid på folk de inte känner?

då och då i veckan, absolut inte regelbundet, ta jag mig en titt på dessa kändisbloggar.
Kenza och blondinbellas bloggar gå först, Kisses tar jag när jag kommer på att hon existerar. 
anyway, Kenzas kolla jag bara bilder, sjukt tråkig text, men otroligt fina bilder. 
blondinbella läser jag mest kommentarerna på, och inser hur många bittrar människor det finns i världen?
Idag t.ex har hon skrivt om sin säng (hade jag skrivit om min säng hade ni loggat ut fortare än fan själv) 
men hon skrev om sin säng, och det blev ett jäkla liv? de får jag säga.


problemet var alltså: att detta ser ut som en sjukhussäng?! 
det andra större problemet var: att hon gjorde PR för sängen, (som vilken annan känd bloggare som helst)
och det sista var: att hennes nyfödda unge skulle sova där (troligtvis menade hon inte NU är ungen ute och nu ska vi lägga den i springan som bildas mellan sängarna här) UTAN med sunt förnuft, kanske när ungen vakna till vid 6-7? krypa ner och lägga sig jämte mamma&pappa, SOM ALLA FÖRÄLDRAR?! om ett TAG så att säga, barn är ju fortfarande barn när de är 3-4? 

Jag bara ser dessa bittrar JÄKLA människor, som inte har annat för sig?
jag kan fan gå och bajsa och har roligare, bädda min egen jävla säng är roligare.
och är detta sjukhusstandard hade jag fan flyttat ut ur mitt eget hus och flyttat till sjukhus, TAGIT SÄNGEN DIREKT! 

Jag känner bara lite sådär: kan hon inte få ha sin unge sovandes vart fan hon vill? om hon vill göra om sitt sovrum till ett jäkla kloster eller gå på sand där inne (för att hon faktiskt kan med de pengarna hon lär sitta inne på) kan hon bara inte få göra de? - hade jag badat i pengar hade jag med fanken slängt ut allting och köpt in nytt, dessutom hade jag säkert gjort ett vattenfall i mitt kök, och gått på sand inne på toaletten, kanske byggt en hel oas. - kan man inte bara få göra som man vill?! 
kan ni inte bara gå och bajsa istället, för det är fan mer underhållande än att vara bitter på en säng.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback