5 Juli.

mitt hår var lagom slitet, så fick bli ett besök till frisören, det känns rätt kort just nu.
men mitt jäkla hår växer som ogräs, speciellt när jag klippt mig, så vi är nog ner till brösten snart igen! 
nu kan jag iallafall borsta det? dessutom har jag inte färgat mig sen Januari, MEN kung-hår som jag har, så har utväxten smält ihop bra med håret, Men jag tror det är dags snart igen, vill vara lite mörkare, mörk med ljusa slingor, det är fiiiint. 

om en vecka är det tosia, ronnebys höjdpunkt, Karneval, marknad, kalla det vad ni vill.
om en vecka är det också högskolebeskeds-dags.
what else? inte ett skit - ska gå och lägga mig nu så jag orkar med ett par nätter på jobbet ... KILL KILL KILL.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback