lägenhetsfixande!

efter 14 dagar på jobbet var det dags att åka till Landskrona och fixa med lägenheten, det har nu gått 4 lediga dagar och imorgon börjar jag jobba, kan säga att det känns knappast som man vart ledig.
vi har målat sovrummet, tusen gånger, det är helt klart nu, lassat soffor, bord, sängar, flyttat härjat.
vart på IKEA varje dag typ? nu har vi åtminstone ett 95 procent klart sovrum, sängen är gudomlig.
allt är bara så fantastiskt fint där inne. köket är helt färdigt, så nu är det bara hall och vardagsrum kvar, (mest hall som ska fixas lite) och mest pill och plock i vardagsrummet, typ hänga upp tavlor.
som tur var fick vi hjälp av calles familj och min kom med släp från blekingeland.
pappa, mats och calle fick måla, jag och mamma åkte till väla, hur fantastiskt? (det är lite trångt och vara mer än tre och måla här ändå???!)

min bil fick värmeutslag, men vem får inte det i denna hettan?
så i varje sväng bestämde den sig för att tuta .... inte ett litet pip, utan som någon la sig på tutan.
tur man har svärfar mats som kom i nöden och drog någon säkring så jag slapp skämmas! 

kändes lite sådär att behöva lämna en halvklar lägenhet, sin egen lägenhet? för att åka hem hit, till det uttömdaste(?) rummet i världen för att jobba, men snart så. snart så snart så.

God Natt på er, hoppas ni överlever i värmen, åtminstone här i södra Sverige, det är sjukaste jag varit med om.
mer bilder kommer såklart när allt är klappat och klaaaart.
 
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback