20 Juli.

återigen står det att Ronneby är varmast i Sverige.
det är tredje gången denna veckan.
imorgon står det som ännu hetare, sjukt i skallen, jag ska jobba 12 timmars imorgon. 10-22. heja!
men nu har jag bara två rundor kvar denna sommaren, SÅ jävla gött.
på torsdag går jag av, då har jag jobbat exakt 14 dagar. - men ingen lugn och ro.
blir att måla lgh, flytta, fixa, dona, härja. 
en dag ska jag bara ligga och chilla dock, de måste jag, annars blir jag inte människa igen.
12 timmars blir fint, ska jag ändå jobba, kan jag lika väl slå till med mycket timmar. = pengar.

det var deeeet, vi hörs i slutet av veckan, då blir det lägenhetsbomb-bilder åtav bara fan.
HURRA tänker ni, hurra tänker jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte rättvist att ni har värme.. vi har det svinkallt här uppe :(

2013-07-20 @ 19:32:56
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback