taking a walk down memory line.

Jag har verkligen haft turen att på varje resa hitta så fina vänner.
vänner som jag fortfarande håller kontakten med, som fortfarande vet det mesta om mitt liv.
idag är jag givmild med kärleken, så tackar och ta emot, era as! hehehehe. 
 


Jag, anja (österrike), maggie(tyskland) och cecile(frankrike) till Wisconsin.
vi hade fruktansvärt kul, jag och maggie pratar förövrigt fortfarande ett par gånger i månaden.
 


när vi stod mitt i New York City, fortfarande overkligt för mig.



dessa tre vackra människor, i Chicago. (bara en drös med svenskar)



dom här två gjorde min tid i Chicago, mina tyskar <3 



älskar denhär bilden, enda bilden på mig och Maike, som förövrigt är den bästa tysken i världen.
(hon näst längst till vänster) - en resa att hon ska komma till mig i Mars är lite inplanerad.
men så svårt och veta ifall jag får jobb, så himla dumt. förhoppningsvis kan hon komma hit till Svea. 
 


titta vilken fin bild? troligtvis en av de första för min del i thailand eftersom jag är lika jäkla vit som ett papper.
jämfört med min bror eller selia var jag ju rätt vit hela resan ifs, men vadfasen, fint var det. 



2011 <3



skönaste familjen! 
 


I England hittade jag ännu fler fantastiska människor, om inte ännu bättre?
Sofia och Sanna.



Jag, familjens aupair (hanna) efter mig och Briitta. 
briitta förövrigt förgyllde min tid i england med häst längder, jag hade inte klarat en sekund utan den tjejen.
all min kärlek till dig, världens goaste tjej! 


 
vi fyra i Exeter, underbart.



de jag umgicks med mest vårterminen 2012. - Gustav, Sebban, tess och calle. (henke och cajsa är med på bilden)
världens bästa gäng, fyfan vad kul vi hade, och speciellt i somras, åh!!!

men man få inte glömma de fina vännerna som funnits med längst av alla.
de där hemma i sverige, som skypade, som ringde, som skickat brev, som stöttat.



vi har knappt umgåts länge, sen studenten, tre år? 
men som du funnits vid min sida, i england tillsammans, och genom usa-tider tillsammans.



den här killen .. där har jag inga ord ens. anton fluff claesson.
min bästavän, min själsfrände. sen så många år tillbaka att det är omöjligt att räkna.
det räcker så, bästavän.



den här killen, på bilden ovan, Derry, och killarna under Jakob och Viktor.
mina tre andra bästavänner, stöttar, ställer upp, finns där, i ur och skur. 
mina änglar. 





dessa två träffade jag i Chicago första gången. vår resa är rätt märklig tillsammans.
det blev bestämt jag skulle flytta till California, i samma veva blev de bestämt att Evelina skulle dit också.
hon hann dock åka hem i December, och därmed var våra roliga planer över.
resan tog dock inte slut, Evelina kom tillbaka till Cali i februari, och vi hade förjävla roligt i Los Angeles hela våren.
i sommar sågs vi på hemmaplan, vi tre tillsammans. Evelina, Jag och Annie. 
sen dess har det blivit lite fikor med Annie, då vi båda bor i skåne. vi blir inte av med varandra <3



bilden ovan och bilden nedanför, Jag, anna och sofie.
vi har gått i samma klass, bott i samma hålor så länge jag kan minnas.
aldrig riktig umgåtts, förens nu, då jag och sofie slog våra kloka huvud ihop och bildade ett as bra team. 

du är världens finaste tjej sofie alvesved, inte en sekund utan dig!!



 


sist men inte minst, mina roomies, plus pojkvän.
vilka vackra pojkar. många stunder jag saknar att bo med er, bråkar, tjaffsa, har middagar, myskvällar.
vi var ett bra team vi.

jag har ju ifs glömt de två bästa på hela jorden, right?
nej, jag har inte glömt dom. 
Sara och Sofia vet vart i hjärtat dom sitter, alltid först, alltid närmast, alltid vackrast, alltid mest betydelsefulla.
jag tror faktiskt inga eller ingen kan någonsin ta deras plats, omöjligt omöjligt. 

 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag älskar dina tillbaka blickar :)

2013-02-27 @ 18:29:05
URL: http://lingonveckan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback