sista februari.

Jag har fått höra att jag har mer pengar än jag trodde.
en resa till england skulle faktiskt gå.
egentligen borde jag spara alla slantar, men egentligen skulle en resa göra susen till familjen Clarkson.
Jag bor ju trots allt gratis? 800 tur&retur är inte för jäkla farligt? 
fine, så mycket annat som kostar, t.ex tågresorna. jag kanske fått heltidsjobb när jag ska åka?
Jag siktar in mig på April, lagom till våren och värmen i England. 
Jag har slutat att vara spontan känner jag, det är inte bra. jag som är bäst på att vara spontan.
Jag ska sutta på den karamellen ett litet slag och se vad jag kommer fram till.

förresten så är det så himla fint väder, jag och min fina drog in till Karlskrona för storfika i solen.
fick även med mig hem en tröja, en finare tröja, det kan jag behöva ibland, i vimlet av mina trasor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback