ni är kärlek.

sen jag kom hem har jag spenderat mina kvällar hemma hos håkansson, så även ikväll.
vi har kollat bilder från förr, pratat om minnen från 7an, konstiga pojkvänner som snorungar.
första ölen, första munblosset, första skolkningarna, ni vet, första hyssen!
i helgen ska jag spendera en dag med mina två viktigaste vänner i mitt liv.
mina älskade vänner, vad skulle jag gjort utan er? utan er knäppa humor, utan er helt enkelt.

 
 
 
 
 
 
 
 
denna är den nyaste, från i somras! 
vi färgar håret endel. 
mina skapare, ni är de finaste vännerna jag någonsin kunnat tänka mig.

och tack till alla som ringt, skickat sms, och skickat blommor.
att folk stöttar så mycket är nästan för fint, ni är för fina, allihopa.
och jag älskar er alla som öppnat upp armarna för mig, att man alltid känner man kan ringa.
fina människor hela högen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback