more pictures.

fått sno hem kameran nu och pillat med bilderna! sån söt liten going.
stal även hem kalle blomkvist. herreminsjäl! den ska vi se. 

synd att deras kamera är en "nybörjakamera" om man får säga så? som inte klara så högt ISO.
vilket jag behövde igår, då det vart lite mörkt där inne, anyway - därav är vissa bilder så oskarpa. 
(ser gamla ut) 

på onsdag trillar jag hem till blekinge igen, då blir det dessutom kroppkakor hos farmor!

kul och se skillnaderna mellan mina och calle bilder.
jag ÄLSKAR färgbilder, mycket färger, grönt, gult gärna!! Carl kör svartvitt, only typ.
kan jag med göra, men det är bara vissa som passa sig i svartvitt. - vi får se när det går över. 

vi hörs när vi hörs, har ju lite astrid lindgren-tid att ta igen! 











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback