in blekinge.

hemkommen till blekinge.
som vanligt slog jag ihop det med Sara, vad annars? likaså imorgon.
farmor bjöd på kroppkakor, så mumsigt så!

pratat med Cathy ikväll, vi bestämde att ha en fetskype på fredagmorgon.
Alan är förövrigt också hemma, honom ha jag inte sett sen November 2011, då jag lämnade England.
kommer blir så fett jävla kul, vi bestämde att skypa när ungarna är i skolan så vi kan få pratar på riktigt.
sen när ungarna kommit hem också. - måste ju få se de grynen! längesen nu. de fyller förövrigt 5 iår.

Cathy: Alan is home too!!
Jag: yeahj! he must pop in while we're talking!!
Cathy: I dont think we will be able to stop him! He's talking about you everyday! (so are the girls, AND ME) 

i sommar ska jag åka och hälsa på dom, det är högst upp på alla mina resor. 
så lycklig jag var hos dom, hos min andrafamilj, den bästa familjen en au pair kan få, någonsin.
hade aldrig valt några andra före dom, därav varför jag inte åkte som au pair till australien.
jag hade inte kunnat byta ut mina tjejer och Cathy&Alan. - det var fel, super fel! 
Jag vet många säga "jag hade världens bästa värdfamilj" - jag kan allvarligt säga på riktigt, att jag har nog den bästa, no doubts. Har t.om, inte hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback