24 Februari.

Nellie's ett årsdag idag, så det blev kalas, kakor och bullar i mängder, tårtor och paket.
kritorna och "mitt första ritblock" som jag och balle gav henne var ju såklart en suuuccce. 
två silver till svenskarna idag, vackert så vackert. 

lite bilder nedanför som calle tagit, jag fick använda sofies kamera idag, och den har ju hon såklart.
så svårt och använda någon annans kamera, blir lätt inte som man själv vill har det. 

men vi snodde med oss lite gottit hem så jag kan ju äta hela kvällen.
det bästa dock? en present som nellie fick med alla astrid lindgren filmer i en kappsäck.
HUR JÄVLA COOLT?! jag som är astrid lindgren fan ut i fingertopparna!! kommer ju lätt sno ett par filmer då&då.
jag har de alla själv hemma, men vem har VHS längre? sjukt grymt iallafall. 

kom på precis, att det är inte bara Nellies ettårsdag, utan även ett halvår för mig och min grabb! fint. 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback