20 Februari.

arbetsintervjun gick bra, troligtvis inte så bra, eftersom de fortfarande inte ringt (vilket de skulle)
så man får helt enkelt hoppa vidare och söka annat, vilket jag gjort återigen idag :)
någon gång släpper det nog ordentligt. 

tänkte bjussa på lite bilder jag inte lagt upp under året.
vissa är nog lika, men inte samma som innan.

anyway, idag har vi bakat bullar, jag och soffelopp, till nellies kalas. GOTT SÅ IN I!
ska äta en ny tror jag, hähä.














smygfotade ett bröllop på hawaii, alltid velat fota det, så dags för någon nära att gifta sig? 

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kan få fota ettårs kalas på söndag :)

2013-02-21 @ 08:17:54
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback