11 Februari.

 
fått klagomål av dåligt bloggande! så kan vi inte ha det.
vad hände i helgen? Jag fick umgås med mina tjejer på fredagen, taccos, mys, skitsnack. 
ni vet, sådär mycket skitsnack och räliga kommentarer som bara brudar kan få ihop det. 
i lördags slog vi till med kalas för mig och jocke, kalas mitt i alltihopa, men det behövdes det också.
fick prata med grabbarna, film, melodifestivalen, - vi kör en snabb genomgång på livet här.

igår åkte jag tillbaka hit till skåneland. 
och idag har vi myst hemma hos sofie, för imorgon är det dags för första jobbdagen.
nervös, spänd men taggad! - fick blir en långpromenad hem från sofie sen, MYS!
och nu ska vi laga en fet kladdkake-muffins, EN FET, nej många små! 

åh, kolla moberg, han gör rabarbepaj, SUGEN SÅ JAG DÖR! 



suraste ungen i världen! 



 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är faktiskt jäkligt synd att jag inte har en stor fet kråka i näsan!

Svar: eller hur! jag önskade också det, men icke!
ottosson

2013-02-11 @ 18:32:25
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback