slut i rutan.

tanken var att jobba till 20.30 igår, men då det inte fanns personal i disken så tog jag hand om de. 
tanken var då att sluta runt 23-24. Men då bara jag och Anna stannade kvar och städa så var vi två hemma ciiirka 02:00, efter en märklig åktur hem till Anna. Så fruktansvärt trötta. 
ännu mer konstigt var det att jag somnade utan att veta hur jag kom till sängs typ.
och när både jag och Carl slog upp ögonen idag var klockan efter 12:00? fattar ingenting.

Känns inte som man hinner med ett dugg när man sovit så länge.
tvättningen är snart klar åtminstone, och sen skall det minsann storstädas och kolla fotboll.
skönt med en ledig söndag, heeeelt gudomligt.

bilder ploppas upp snart! promise! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback