Grattis mamma! nu är du gammal :)

Idag är det inte vilken dag som helst utan min fantastiske mammas födelsedag!
snart 23 år har jag haft turen att ha henne som min mamma. Kunde verkligen inte önskat mig en bättre sådan! 

så innerligt trött jag vart denna vecka, bara idag har jag varit redo för sängen redan vid 18. 
men det går ju fan inte att lägga sig då? (igårkväll råkade jag somna 17-19) men idag ska jag försöka hålla mig vaken så jag kan få en ordentlig natt sömn! Men det börja bli riktigt tufft nu, dessutom är inte min älskade hemma, för han fick jobba över till 21. jäkla skit. Men jag ska inte ljuga, det är underbart att vara själv, dessutom tryckt i mig en kladdkaka ... så jag ska inte klaga! 

Borde läsa som en idiot denna veckan, eller borde och borde. jag ska och måste! 
helgen blir julshopping, jobb, och en ordentlig JÄVLA storstädning i den här lägenheten .. 
ska försöka trycka in lite mys med tjejerna också. längesen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback