en liten summering.

Nu kommer årets lista! obligatorisk nämligen ;) Have fun.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började högskola, och flyttade ihop med min karl i Landskrona. det var la de? allt annat har jag nog gjort innan.
Har du några nyårslöften?
Slösa pengar på resor! 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Man gör väl inget annat än att föda barn där hemma?
Vilka länder besökte du?
USA, England (kommer blir två ggr), Norge och Danmark! 
 
 
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Oj, fan nog ingenting. detta året har jag gjort allt så jävla bra.. sovit lite mindre kanske! men nej.
Bästa minnet från 2013?
Lilla trippen tillbaka till Californien, plus hälsa på familjen i England efter ett helt år utan.
Bästa köpet?
Resorna. men okej, om jag ska säga något annat .. så har jag inte köpt ett skit typ, saker till lägenheten kanske?
Vad spenderade du mest pengar på?
flyg och nöjen! 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag kom in på min utbildning! det var nog sann lycka det där. Och att de va så OTROLIGT fint väder ungefär HELA jäkla sommaren! 
 
 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ändå har detta året varit väldigt glatt så har det ju varit sämre än tidigare år.
Favoritprogram på TV?
Ser ju fanken knappt på tv. Netflix in my heart. men ja vafanken? New Girl typ.
Är det något du sakna 2013 som du vill ha år 2014?
Tror faktiskt inte det. 2014 kan nog bara bli bra.
 Vad ser du mest framemot med år 2014?
Ja, vi inleder ju året med en liten resa så den såklart. 
att gå ut första året på Malmö Högskola, lite resor. men annars är här ingenting planerat.
kommer nog blir ett rätt händelselöst år med resor. förhoppningsvis någon vecka i Grekland i sommar kanske.
det var fan längesen? en solsemester? gudja! Det ska jag nog unna mig, en vecka med bara gött?!
(Grekland är jag inte sugen på, men något jäkla varmt land då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback