20 December.

ALLA paket är klara! sicken lättnad?
åkte ner med Beatrice och My till stan för lite lunch och hysterisk julshopping.
Jag hittade julklapp till både mamma och pappa (hade först tänkt köpa ihop men de är så oändligt tråkiga dom där två på saker tillsammans, så de får en varsin) en till Calle, och till Sofie på hennes födelsedag! julklapp får hon klara sig utan ... man får skylla sig själv om man fyller år dagen efter julafton! sådetsååå.
Nellan var ju klar sen innan .. lite synd jag får varken vara med och ge julklapp till Nellie eller födelsedagspresent till Sofie .. menmen, i min aura är jag där liksom!
Idag har jag förövrigt slått på stort på julklappsavdelningen .. fick ju en bra lön, och mycket fint sparkonto.

Ska bort till jobbet nu för personallunch .. tur man ändå ska jobba om en timma så det kom ju i en rätt läglig tidpunkt den där lunchen!
Helgen blir rätt knökad här, idag ska jag jobba sen på bio senare (troligtvis)
Imorgon flyttar Sofie och company så man får snällt vara flytthjälp, däremellan ska det jobbas och umgås med tjejerna på kvällen. Söndag är sista dagen i Landskrona för min del innan jul, så det blir mys, julklappsbyte, tjohopptjohej, och på måndag dra jag mig hemåt till de djupa skogarna!
och jag velar fortfarande med att åka hem den 25 eller 26 ... det slits i mig på båda hållen. ut med tjejerna här, eller ut med tjejerna i ronneby. vi får se när jag kommer hem helt enkelt. - jobbigt att prata om två hem förresten.
 
 
bild får ni klara er utan .. som vanligt. 
Fattar inte att den fortfarande strular alltså.

Idag är det förövrigt ett årsedan vi landade i Sverige efter ett år i USA .. åh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback