18 December.

så himla skönt med en ledig dag. 
Bea kom hit imorse och la i lite blonda slingor i mitt hår, så tjusigt. 
vad annars? blivit lite jobb, lite skola. men mest varvat ner.
Nu sitter jag och kolla Italien - dit vi planerar en liten resa i sommar.
Vi har tjafsat lite om Italien, Frankrike eller New York. 
Men jag dööör, så sugen jag är på Italien, alla ställen är ju fina där? 
Men man får nog hyra en bil iallafall. Och sikta in sig på två ställen under en vecka.
det dumma är att allt är så utspritt där, så man får ju planera det väl. 
Venedig vill jag verkligen till, och gärna Rom. Milano känner jag inte så starkt för. 
Men vi får se, kanske inte blir nåt alls, kanske bli ett annat land, eller så syns vi i Italien i sommar! 
Tycker ändå det är dags att utforska vårt älskade Europa lite ... 
 
förövrigt är det 1,5 vecka till vi sticker till London, jag är så taggad!!
Jag vet exakt vad jag vill köpa med mig hem (mer än kläder) .. vi snackar matväg alltså. 
dessutom fick jag en gudomlig lön så det ska bli en rejäl shopping!!!! 
Innan sommaren ska jag hunnit med att åka tillbaka till England och hälsa på familjen också.
Mycket england nu, men det är ju så braaaaaaa!!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback