vackra skåne.

ljuva skåne bjuder på värme.
igår for vi till IKEA för att köpa lampor, sen har vi nog allt vi behövde. det blev ett par stycken, kanon när de kommer upp, sovrummet är gudomligt, jag älskart.
vi hämtade även upp torres igårkväll, gick en lång promenad med honom sen sov han i min famn hela natten.
upp vid 7 och gå ännu en promenad, var rätt mysigt, komma upp i tid, även om vi båda gick och la oss igen när vi kom hem och däckade återigen i min famn. - han passa mig bra den där hunden.

bara idag har vi tagit 4 relativit långa promenader så nu är han helt slut.
själv ska jag duscha och sätta igång med pannkakor, hur bra hemmafru hade inte jag vart egentligen?
imorgon ska jag nog försöka ta bilder överallt, så ni får se hur underbart trevlans vi har det här!
 
imorgon hoppas jag faktiskt på lite regn, jaaaaaa jag sa de!!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback