some pic.

Calle hittade en gammal bild från när vi var i Malibu i höstas, så underbart vackert.
andra är mig och marclop i Götet från helgen.
de andra två är från promenaden igår, vi har ju gått och blivit med hund ett litet tag.
får se hur länge jag orkar med stollen ;)

fullt ös i veckan, skönt det, nya soffan kommer imorgon så då får ni bilder på den ljuvliga saken.
får brev hela dagarna tycker jag "Välkommen till skåne" blabla, byta läkarmottagning? byta det ena efter det andra, men ja, jag bor ju trots allt i skåne nu, kan ju inte åka till blekinge varje gång för tandläkare, vårdcentral OSV.

Idag kom mitt smink, high five. jag glömde de i hemma i huset, min kära mamma fick posta hit hela väskan!
fantastiskt. slipper jag ser ut som ett lik!







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback