slutet på augusti - ledsamt.

alltså, hur klantigt, igår köpte jag ett par jeans på väla.
så hade jag fått med mig helt fel storlek upptäckte jag idag, jävla dumt. 
så jag fick åka dit och byta, samtidigt passade jag på att göra mina naglar. 
aldrig gjort innan, så de ser rätt normala ut, inget märkvärdigt.
jag biter som en dåre på mina (skyller på all fotboll på tv) och jag vill sluta, så innan dessa trilla av har jag kanske vant av mig.
 
imorgon ska jag ut med de internationellas nollning! svenskarnas dra igång nästa vecka.
träffade ju som sagt ett par utbytestudenter, hurrrrrra. 
blir också skolan imorgon, införskaffa böcker och passerkort, och möta upp emelie för lunch.
känner att livet rullar på nu, med tågkort över hela skåne blir man inte så fast (y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback