4 aug.

kan inte för mitt liv förstår det är Augusti.
imorse gick jag av ett 6 dagars pass och är nu lite ledig, och denna ledigheten ska jag inte göra många knop.
inte några knop om jag ska vara uppriktig. - på torsdag sen går jag på min absolut sista runda på tarkett denna sommaren, 6 dagar jobb kvar, 2 förmiddagar kvar, helt fantastiskt. 

nu ska jag köra ner till skåne iallafall, jag fruktar redan.
det är blixtervarmt ute och jag har ingen AC i min bil ... skit verkligen.
i veckan var jag förövrigt inne i karlskrona med sofia, gick in i min favoritaffär för tillfället, inredningsbutik.
karlskrona ha den bästa! - hittade en grym klocka, verkligen SJUKT grym och en bricka! 
bilder kommer! promise, för den där klockan mina vänner vill ni inte missa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback