17 Augusti - bildbomb.

veckan har rusat iväg, jag har hunnit tatuera mig, flyttat ner till skåne, vart på ett fantastiskt bröllop, registerat mig till skolan osv osv osv. Jag tänkte mest låta bilderna tala för sig själva.
imorgon blir det götet, där kommer också bilder tas! hoppas ni har en fortsatt trevlig sommar!!
Återigen, vi hörs när vi hörs, njut av kärlek som idag slogs samman, och vi fick ta del av det, helt fantastiskt.
När Mats höll tal, "mina barn, barnbarn, Carl, Sofie, Malin, Nellie ..." jag får alltid vara med på ett hörn i denna underbara familj. 


Tatueringen är förhäxad såklart, min första och största kärlek. (bättre bild kommer, den är ju rätt sårig, röd och kladdig nu, så håll ut en vecka)
Mats är Carl's och Sofies pappa som idag gifte sig med sin Marie. 

 




































 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback