TJAT OCH GNAT.

Kan knappt vänta på att få gå upp till BV och Yellow houses igen och bara träffa alla fina människor.
denna gången kommer jag bor nere på La Brezza - det gör mig ingenting, gillar det stället.
kommer också att njuta av att gå upp på backen mellan BV och Brezza (dödens backe) t.om det kommer vara njutande med solen gassande i ansiktet. 
att gå på state street, att lägga sig på stranden - De sista 1,5-2 månaderna i SB var inget strandväder direkt.
det var varmt, men för kallt för stranden och poolen - nu kommer det vara riktigt hett! 

Jag ska äta cheesecake factory igen, OJ som jag ska äta det! 
det ska spelas beerpong.
det ska mysas.
det ska vara jetlag.
jag ska bara njuta av att gå runt på sbcc och inte känna några som helst "plugg-tvång" 
och se hur alla kurar ihop sig inför sina finals. - SOM tur är, hinner jag åka precis innan de där sista veckorna drar igång, hade varit kaos annars! 

Jag och Maria gjorde England tillsammans när vi bodde där, jag hjälpte henne så hon kom till SB.
och nu ska vi få göra California tillsammans, åh <3


MEN nu ska jag sluta tjata, ni får ju helt enkelt följa med mig till SB den 22 April. - kommer uppdatera!
och jag antar halva resväskan kommer går åt till att langa hem saker från USA till Sverige.
bara till att föra över pengar så köper jag allt ni vill ha, utom typ husdjur .. rätt svårt och frakta hem.
eller weed, inget olagligt kanske! och inget tungt? ska vi säga så?!

NU ÄR DET HELG!!! nu ska vi har kuuuul.
 
 
Man blir dessutom sugen på att åka iväg när detta vädret nalkas utanför, observera det är fan den 12 april.
och inte ens en JÄKLA blomma har kommit upp (knappt)


Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Såååå jädrans varmt är det inte här borta, men varmare än i Sverige antar jag ;)

Svar: ÅÅHJO!! 3 grader har vi, era 20 räcker för mig ;)!
ottosson

2013-04-12 @ 17:17:51
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback