Snart där!

jag kan knappt bärga mig, ni anar inte.
om ett par korta dagar får jag se den här tjejen igen, kunna vara sig själv, skvallra, ligga uppe om nätterna och pratar skit, gå ut och dansa, ligga på stranden, ha det king! 
Maria är en av de få personerna jag lita på dessutom, jag vet vilka jag kan säga allt till och vilka jag nog inte bör säga så mycket till (även nära vänner) - jag har två vänner där jag vet att saker jag säger till dom, kommer inte fram (om det nu är viktigt) Maria är en av dom, den andre är hemlig. - personen ifrågan vet ifs om det. 

har precis fått världens jävla längsta inköpslista att köpa också, inte bara från Maria, Filip har vart snabb också, jag antar det kommer dyka upp fler innan helgen är slut? jag ljuger med att jag inte hinner då! 

men min sockertopp ska ju såklart ha sig sitt godis! jag får ju trots allt bo där?! 
Ja, jag kan knappt vänta helt enkelt, på min vän, värme, på allt. 

liten drös med bilder, studenten 2010, London 2011, och Sverige 2012.

Vi hörs när vi hörs, imorgon åker jag nedåt, det blir nog en uppdatering på söndag innan vi traska över till Kastrup <3 

 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback