lots of love.

Los angeles då?
började inte hur som, utan hamnade mitt i en biljakt, helt plötsligt blåser aset förbi oss, med punktering, och lite slalom sådär, där efter tuta de förbi säkert 15 polisbilar, helikoptrar och fan och hans moster, dom fick tag i honom iaf, han hade snott bilen från San Diego visade det sig sen på nyhterna, vi som hoppats på något mord eller rån.

Vi kilade till venice beach, åt, mös i solen, brände mig igen ... fan! 
efter det upp till the Grove, mös runt där, åt Cheesecake, the grove är så himla fint, liten oas mitt i L.A.
anyway, king var det, varmt var det, kul var det.

idag har vi varit uppe med tuppen, kollat soccer tournament, killarna vann åtminstone, 
jag brände mig ännu mer .. FAN! klockan är inte ens ett, och nu blir det poolen med grabbarna grus, steka RYGGEN nu! baksidan får man inte glömma! - Ikväll blir det utgång med allihopa, fint, fint fint.

















såhär fint röd har jag blivit, jag smörjer som ALDRIG förr ta mig fanken, men nope, en sekund ute, och jag blommar upp som en fin liten ros ;)
 
 


 
och såhär stekigt har vi det om dagarna, var lite för varmt för att vara uppe idag, fick bada endel.
imorgon ska dessutom blir ännu "värre" - jag klaga såklart inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback