jävla otäckingar

läser förresten världens äckligaste bok för tillfället. - biografi.
en tjej från england som blir i tidig ålder våldtagen av sin bror, i flera år, hon vågar inte säga nåt - lätt för en annan som haft turen (peppa peppa) att klara sig ifrån sån skit, men det känns som de vore så lätt och bara berätta det! 
anyway - jag har inga åsikter om hur det är - HEMSKT åt helvete är det iallafall, vilka äckliga människor det finns? och en bror dessutom? - varför finns det äckliga gubbar/män/pojkar som våldtar flickor? 
läste en annan bok för längesen "14 år till salu" - 50 åringar som förgrep sig på en 14åring, förstår ni det?
och dessa otäckingar hade egna barn i samma åldrar?! 

en sån jävel finns det inga regler eller psykisk vård för, en sån jävel borde bara ha ett par skott i huvudet.
SVIN! mår så jävla illa av boken, men vill ju komma till slutet, så jag kan se hur de fick dit aset! 
Jag tror, att om jag fått en dotter, och det hänt henne, hade jag nog inte haft några gränser, jag hade nog kunnat mörda en sån person.

Ja ni hör, denna bok gör mig bara förbannad, får läsa den fort, så ilskan försvinner snabbare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback