Arsenal - Everton SUGMATCH!

att köra till Derry är aldrig lätt, har åkt den biten många gånger, kört den nångång.
ändå är jag lika osäker ... idag var det dessutom dimmigt, jag körde bara fel en gång dock! 
ni vet när man tror att man snart är framme, så är det typ 5 mil kvar? galet långt ut i skogen.

men fotboll blev det, egentligen pratade jag sönder honom i 90 minuter.

Jag: Respons på det eller?!
Derry: oj, vad har du sagt?
Jag: det är lugnt, jag ta om det!!
Derry: NEJ! snälla.

dessutom hade grabben köpt smörpopcorn och cola för jag älskar det, det kallar jag vänskap.

Jag minns en period 2011 då vi två umgicks konstant, varje dag, sekund och timme.
vi har varit vänner sen 2007, från dag 1 då vi började i samma klass. 
delat med sig av alla problem, pojk/flickvänsproblem, försökt förstår hur man fungerar.
Jag har mitt killgäng till bästavänner som jag aldrig skulle byta ut.
De är mer nära än många av mina tjejvänner, och oavsett hur lite de än lyssnar och retas, så finns de där precis varje dag man behöver de, stöttar, löser problem, vi har dessutom aldrig varit de som "ääh dumpa tjejen/killen" utan istället försökt få varandra att lösa konflikterna, ser det från andra synvinklar.
aldrig förstört för varandra, vilket jag märker andra killar kan vara mot tjejvänner, för att ha de för sig "själva."
på riktigt glada för varandra, när det går bra! - och det älskar jag med denna högen.

Imorgon hoppas jag INTE det regnar, för då jävlar! - hektisk dag imorgon dessutom - I LIKE! 





 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback