9 april.

tisdag, rätt dryg dag, något jag upptäckte dock är att nästa vecka ska de blir upp mot 11-12 grader? enligt smhi.
man kan ju alltid hoppas, gårdagen bjöd på långpromenad med sara, och fotbollskväll med derry och viktor.
jävla city vann över united, än är det inte över ... alla säger att "de kan inte tappa de" men NEJ!!! man får inte säga så. vi hade åtminstone en trevlig kväll, lite sent blev det dessutom, viktor & jag gasade hem sen från derry, fan så läskigt det är, mitt ute i skogen, man ser rådjur överallt.

Jag: tänk om det kommer upp en människa här på stigen nu?
viktor: då stannar vi fan inte!! vi gör det inte!! 

man skrämmer ju upp sig själv så jävligt i onödan.
ikväll blir det också fotbollskväll med pojkarsmå, CL på gång! fint. 

p.s jag saknar fröken alvesved! 
 


från mina tjejer i lördags! 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken Alvesved

jag saknar dig också min lilla kååv!

2013-04-10 @ 10:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback