7 april

Söndag! Ingen söndagsångest.. Skönt! Har haft en saknar-USA dag idag! Folket, värmen, roadtrips osv!

Skulle åkt hem från Lund lite tidigare, men satt och frös på stationen och Louise var i närheten så vi snackade skit istället, roligare än att åka tåg!

Igår mötte jag upp mina fina gamla Chicagovänner! Annie och Evelina! Det är tre årsen vi åkte iår! Helt galet!

Nu ska jag hem, hoppas på jobb i veckan sen kanske börja planera någon resa tillbaka till santa Barbara rätt snart? Bor ju gratis hos Maria! Pengar är det enda dumma ... Fan att skattepengarna är så slöa! Det blir ju den "sista" resan som görs ifall jag nu börja plugga! Hade vart fint nu! Kanske kanske!

Hoppas på sol i veckan!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

KOM HIIIIT FÖR FAAAAN! :D Jag vill ha någon att fika med, någon att tjattra med och någon att vara allmänt konstig med. Så kom hit dåååå!

2013-04-08 @ 10:51:11
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback