Sunset.

så idag blev det "Sunset Cruise" och middag innan dess.
otroligt mysigt och åka längs med havet och kika på solnedgången, titta på sjölejonen och sälar.
även dock (som ni kan se på sista bilden på mig) att jag håller på att spy.
jag satt mesta dels och kunde knappt röra mig, så trött på att jag alltid mår illa - men lika bra och vänja sig!
flygplan har jag ju vänt bort åtminstone, dags och börja jobba på båtlivet.
 
igårnatt satt vi uppe till 03:00 och pluggade, var inte kul - var så trött att jag skrattade åt ingenting.
och ikväll lär inte bli bättre kan jag säga för min del, kanske inte till 3, men sent kommer det blir.
vi har precis beställt lite onyttigt på dominos (cinna-stix och choklad-muffins) - det behövs när man plugga!

så nu kör vi, en ny vecka! det är redan September och snart är det dessutom den 11/9. .... vi alla vet vad det är för någon dag! då skall det hedras!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback