stresssss.

(Ja mamma, jag ska säga till direkt jag hört nåt från jocke :) )

nu sitter jag här och klämmer i mig frukt, pga feber och extremt snorig näsa! Mys.
men det skall väl gå över, jag ha ju trots allt Sveriges sämsta immunförsvar, på riktigt.
behöver nog lite extra vitaminer!
skoltidningen "ni som ha sport, ni fixar era beat inom två dagar ..."
alltså pratar med coacherna, fixa en story .. STRESS kände jag lite där.
men visste de skulle bli stressigt ifs, men ändå ... 

det var den uppdateringen!
få väl sätta igång och plugga innan min kvällsklass vid 17! Heja.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackare! Hoppas Calle tar hand om dig ordentligt.

2012-09-04 @ 23:12:50
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback