Labor day!

thaifood igår, skulle blivit fiskresturangen, men 9 pers stormar en resturang vid havet, kl 7 en söndag (utan att ha bokat ett bord) - icke! 

idag är det Labor Day - vilket motsvara typ sveriges Första Maj. 
så vi är lediga, och jag ska visa tjejerna downtown, samt köpa present till calle!
ha redan slagit ihop två överraskningar - som inte hade gått utan hjälp ifrån Landskrona (mer säger jag inte)

och en fågel viskade i mitt öra, att jag kanske få finbesök i november ... från Helene och Tess.
mina två älskade gamla roomies! åh, snälla låt detta ske. - Jag saknar er så!

Jag: olle nu är klockan 13:00 .. nu får du faktiskt gå upp!
Olle: jo men snälla, bara lite till?
Jag: NEJ!
Olle: nejnej, jag får väl gå upp då .... åååh.

som en mamma man få vara till dessa småbarn här! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback