I can almost touch the future.

fått otroligt mycket gjort idag, av någon konstig anledning, vi låg och drog oss till minst 2, åt frukost vid 3.
sen satte jag igång och göra alla små läxor och börjat på min artikel! - har fortfarande en hel del och skriva, för runt 6-tiden drog vi och åt thaimat och bio, The Words, otroligt fin film, om en författare dessutom, så fick inspiration och sugen på att skriva själv nu, så lite bloggande, SEN artiklen.

tur jag ha calleponken som älskar fotboll precis lika mycket, så jag kan få mycket tips om hur en preseason-artikel ser ut på bästa sätt! - vi är ett bra team! 

klockan ha passerat midnatt, lars winnerbäck strömmar ur mina högtalare, och jag tänker på framtiden, jag är sugen på Sverige, otroligt sugen på att jobba och ha egen lägenhet, att denna dagen har kommit? (blekinge blir det fortfarande inte) - Men jag kan höra ett glädjerop hemma i kallinge redan, en viss mamma är nog glad över att få hem mig! 2013 blir ett svenskt år, jag kan känna det på mig!

men framtiden få vänta, ett par månader till .. så jag återgå till nuet, College = läxor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte Australien då ;)?

Svar: det vet man aldrig ;D ett par resor runt världen blir det alltid (y)
ottosson

2012-09-09 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback