fun.

så igår körde vi ihop en liten fest för Marc (killen på första bilden) som blev hela 20.
lillplutten! vi hade extremt skoj, och alla var på sitt bästa humör, till filip bestämde sig för att spy ner halva lägenheten, och vi fick måla mustasch på honom när han däckat, haha! har allt på film dessutom. moget ..... 
jo, det var lika kul när jag fick ta hand om de och höra honom säga "TACK MALIN!!!" typ 56 gånger. 
 
tyvärr har jag sovit så JÄVLA illa inatt, att hela nacken och ryggen är förstörd.
det gör så ont att jag tror jag dör, på riktigt! 
 
och igår 19:00 drog det igång ... säsong 6 av Big Bang Theory!!!!!!! rätt tråkigt avsnitt, men det blir nog bättre.
torsdagar är jag spikad framför tvn vid den tiden kan jag lova er! 
 
 
och MAAAMSSEEGULLS! skype imorgon runt 20:00, en snabbbiiis.
och vill du inte skypa, så kan du börja rota i mitt rum, efter min gamla dator, en LITEN svart en ...
ligger i hyllan vid tvn ... sladd ska tillhöras, och så ska Cajsabajsa har den! :) men känner att denna notis var för krånlig för dig, så skype vid 20? ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ser ju hur jävla lång killen är? helt galet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback