football! och fotboll.

I torsdags skrev vi ju upp våra speciella intressen vi helst vill skriva om under året på skoltidningen.
(jag skrev ju som sagt en fet motivation om varför jag borde få sport)
idag kom ett mail från läraren att listan var färdig på vilka ämnen vi fick.
JAG FICK SPORT! - Fotboll dessutom (vanlig fotboll).
och Club (typ klubbarna inom idrotten)
ni anar inte lyckan, nu måste jag sätta mig in i fotbollslaget och allt sånt, men samtidigt blir det mer intressant nu och jag kommer lägga ner dubbelt så mycket mer tid och engagemang än annars.

ikväll blev det footballs-match istället, vårt lag förlorade såklart .. som alltid.
tror inte sbcc vunnit en match på MÅNGA år, i football, tjejernas fotbolls-lag däremot ligger 3e bästa i landet typ.
(skilj på football och fotboll) - 

mammsen: skype imorgon runt 19-20 din tid? :) fint det! 

 
 
 
 
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback