Du gamla fria nord, här direktsänds varje våldtäkt, varje razzia, varje självmord.

- finns inget bättre uttryck än detta på min bild.
just idag passar det in också - man får fila på vilka som det är värt att "suffer" över.
 
 
imorgon är det helg igen, tycker inte det är annat.
imorgon är också en ny artikel-dag, så få fixa alla mina andra läxor idag, så man slipper det över helgen!
men just nu, nu ska jag inte göra ett knop, borra ner mig i min säng, äta lite marabou, och lyssna på winnerbäck.
som alltid verka ha såna bra ordval? märklig man det där.
 
vaknade dessutom upp av att min fina jakob hade skrivit "saknar dig" till mig.
jag saknar allllla "mina" pojkar där hemma!! - mina bästavänner.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh det var ju ite alls farligt! Och ett sådant för 300 skulle passa på min kamera? ( Canon eos 550 d)
Och om det gör det skulle du kunna köpa ett sådant till mig då om jag för över pengar till dig innan?

2012-09-13 @ 08:20:04
URL: http://hesakrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback