all min kärlek till dig.

igår skrev jag ett meddelande på facebook, lite hemligt, till min fina vän.
jag skrev inte ut vem det var, jag la inte upp någon bild, och under månaderna här på min blogg, har ni fått läsa om att "kämpa nu för helvete" men aldrig något namn, bara "en nära vän" ... 
jag fick dock ett svar på mitt meddelande igår, från min bästavän! 

i Januari fick jag det otroligt tråkiga samtalet att du var sjuk, inte oväntat,efter all den huvudvärken, men ändå chockerande - min bästavän har en hjärntumör ... det existera ju bara inte?
på min födelsedag åkte du in akut och opererades, men som du kämpat, du är nära nu! 
du är otroligt nära, snart kan vi båda två säga att du faktiskt vann, att du vann över denna äckliga sjukdomen!
hur plågsamt det än varit, och hur plågsamt det kommer vara ett litet tag framöver, så kan den inte längre vinna!

fuck cancer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback