3 September.

ingen kanon dag i mitt kroppsliga liv idag.
att vara både laktos och gluten i detta landet är inte ens lite skoj.
så idag gav min mage upp helt, tror den krampast mest hela dagen, ett par sekunder utan magkramp.
så jag få nog bättra mig lite ... tror jag!

imorgon är det skola igen, bara tisdagar som är lång dag, annars är det en lektion per dag! gillar läget.
blir sängdags otroligt tidigt idag, känner mig sjukt krasslig, näsan rinner och jag nyser som en gnu (tror frida har smittat mig)
imorgon åker tjejerna vidare mot Los Angeles, så då blir det nog inga mer besök på ett litet tag!

 
 
 
Martina skulle ju vart här nu till hösten och börjat plugga ... men ett litet glädjebarn väntas till Januari.
och dessutom sparkas den så in i, så vi ha legat och känt på livet där inne i magen!
en liten tjej, abygail skall hon troligtvis heta! - inte så att jag vill ha barn nu, absolut inte.
men när man ligger där och känner på magen och få prata namn, så känner jag att VAD MYSIGT! 
men det får väntas, lite till! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malin Vi har inte hört av Jocke sen han åkte i söndagskväll han svara inte på telefonen är bara någon norsk röst har du hört något isåfall kan du väl skriva till mej är nervös du vet hur jag är var rädd om dej ÄT FRUKT Puss mamma

2012-09-04 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback